Marknadshelgen är över

20131006-215946.jpg

Så var helgens marknad på Steninge Slottsgalleria till enda. Detta var min första marknad men förhoppningsvis inte den sista. Och trots att lördagen var lite väl stilla så måste jag säga att på det hela taget så har det varit fantastiskt roligt.
Med mig från helgen har jag alla möten med många trevliga människor och all den fantastiska feedback jag fått på det jag skapar. Detta är jag extra tacksam över. Så tack alla ni som besökte mig , och stort tack alla ni som köpte kakfat och kakfatsdelar, armband och änglar av mig under marknaden.

20131006-220201.jpg

20131006-220246.jpg

Kommentera

