Girls, girls, girls..

20130913-005654.jpg

Så är jag då inne i ett ”tjejstim” igen. I kväll gjorde jag ytterligare en till samlingen. Denna gången blev det lekfullt med rosa hår ganska på pricken samma hårfärg som jag såg på en ung tjej häromdagen.

Jag får ofta höra att mina målningar är färgglada och kul och visst är det kanske så. Färger gör människor glada och om jag bara kan göra någon enstaka människa glad så har jag verkligen nått mitt mål,

20130913-005716.jpg

En reaktion på ”Girls, girls, girls..

Kommentera

