Happy Valentine my Great Friends!

20130213-224604.jpg

Nu är det snart en vecka sedan jag kom hem från min handledarutbildning i Human Element och insikterna och känslorna jag har med mig hem är otaliga. De spänner över hela registret och trots att det varit en tuff tid, båda de senaste veckorna och det senaste året, så har ändå glädjen överskuggat det jobbiga.

Mitt i alla insikter så är det en sak jag är mer säker på än allt annat, o det är att jag inte hade klarat allt det som hänt under det senaste året utan alla er, mina vänner och jag är oerhört tacksam över det stöd jag fått och hur ni lyssnat och funnits där, under året som gått. Ni har visat era stora hjärtan för mig och jag är så tacksam.

Så med er alla, vänner sedan länge, nya vänner, vänner på jobbet, min familj, THE vänner och alla ni andra som finns runt mig, i mina tankar, gjorde jag ikväll en Mixed Media på temat Great Friends.
En målning som får symbolisera mitt liv det senaste året, det dramatiska, sorgen och gjädjen i det svarta och vita, fjärilarna får symbolisera kreativiteten, hjärtan får symbolisera glädjen över att vara tillsammans och den kärlek och glädje jag känner över att ha er nära mitt hjärta.

Happy Valentine my great friends!!

Kommentera

